چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امینی

حوزه/دستیار استاندار اصفهان گفت:بر حسب تاکید دولت و دستور استاندار به زودی فرآیند انتصاب دستیار فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی با مشارکت جریان‌های مقبول مردمی و حلقه های میانی انجام می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،حجت الاسلام مهدی امینی صبح امروز در جلسه ای در استانداری اصفهان با تاکید به اهمیت به میدان آوردن مردم برای اجرای حکمرانی مردمی و نقش تشکل‌ها و حلقه‌های میانی در حل مشکلات استان اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوان مردمی در استان اصفهان وجود دارد که باید از این ظرفیت بزرگ برای مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری، تصمیم سازی ، نظارت بر امور و ایجاد پیوست‌های مردمی‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: با تاکیدات بیان شده در جلسه‌ اخیر شورای اداری استان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برگزار شد و بر حسب دستور استاندار به زودی فرآیند انتصاب دستیار فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی با مشارکت جریان‌های مقبول مردمی و حلقه های میانی انجام می‌شود.
حجت الاسلام امینی گفت: مشخصات گزینه‌های پیشنهادی دستیار مردمی سازی باید در سامانه دستیار ایران به آدرس dastyariran.ir ثبت گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: قطعا با حضور نیروهای جوان، مومن، انقلابی و مورد اعتماد حلقه‌های میانی و تشکل‌های مردمی، گام‌های مهم و اساسی در اجرای حکمرانی مردمی در استان برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha