شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ قاب‌های ماندگار از اردوی راهیان نور طلاب اردبیلی

حوزه/ جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اعزام بیش از ۲ هزار دانش‌آموز پسر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال بیش از ۲ هزار دانش‌آموز پسر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند گفت: اردو راهیان نور دانشجویی، طلاب و عمومی نیز قبل از ماه رمضان در استان بوشهر آغاز می‌شود.

عبدالرضا دشتی با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور ابراز کرد: حضور جوانانی که از دوران دفاع مقدس و انقلاب درک کاملی ندارند در این اردوها می تواند باعث افزایش بصیرت آنها در زمینه‌های انقلاب، دفاع مقدس، مسائل سیاسی و معنوی شود.

وی با بیان برخی از برنامه‌های شاخص این اردوها تصریح کرد: برنامه‌های متعددی همچون فرهنگی، معنوی، نماز جماعت، سرود، قرائت قرآن کریم، تئاتر، دکلمه خوانی و سخنان سیاسی و معنوی راویان و طلاب از برنامه‌های شاخص اردوهای راهیان نور محسوب می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه افزود: پس از مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور که در روز دوم این اردوها صورت می‌گیرد دانش آموزان از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی متعددی همچون زیارت شهدای شرق کارون، بازدید از بیمارستان امام حسین علیه السلام، هویزه، شلمچه، نهر خین، دشت ذوالفقاری، یادمان عملیات والفجر و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می‌نمایند.

سردار عبدالرضا دشتی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این اردوها در یادمان شهدای شرق کارون با حضور مداحان، روحانیون و راویان مطرح کشوری برگزار می‌شود گفت: راویان نقش بسیار به سزایی را در تبیین شاخصه‌های دوران دفاع مقدس برای جوانان حاضر در این اردوها دارا می‌باشند.

سردار دشتی در پایان ضمن تشکر از نهادها و سازمان‌هایی که در برگزاری اردوهای رایان نور مشارکت و همکاری کردن اذعان کرد: استانداری بوشهر، پتروشیمی‌ها، شرکت جوان سیر، سازمان بسیج و سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور استان بوشهر مشارکت بسیار خوبی را به ارمغان آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha