یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله احمد جنتی

حوزه/ در پی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، رئیس این مجلس با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، رئیس این مجلس با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله جنتی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و متواضع آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی خدوم که از مبارزان فعال در نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر نمایندگی چهار دوره مجلس خبرگان رهبری، در فعالیت های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله قاضی‌ شرع‌ دادگاههای‌ انقلاب‌ اسلامی؛ دادستان‌ کل‌ کشور؛ نمایندگی مجلس شورای اسلامی ؛ عضویت‌ در جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌؛ امام جمعه کاشان و نماینده ولی فقیه در این شهرستان و تدریس و تألیف ، عمر خود را وقف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج معارف اهل بیت «علیهم السلام» کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جای گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی»، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha