شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ع

حوزه/ مراسم تجلیل از داوران ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت "باران وحی" استان هرمزگان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در آیین تجلیل از داوران ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت که با شعار «باران وحی» در استان برگزار شد، گفت: یکی از راه های نجات بخش انسان ها در دوره فعلی، کتاب آسمانی "قرآن" است و بی شک این کتاب آسمانی انگیزه و امید را انسان افزایش می دهد.

باسره با اشاره به اینکه در زمینه مباحث قرآنی هر چقدر فعالیت داشته باشیم باز هم کم است، افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) زیر مجموعه ولایت هست و قرآن را سرلوحه اجرای امورات خود قرار داده است.

این مقام مسئول یادآور شد: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت "باران وحی" استان هرمزگان با حضور یک هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته مختلف برگزار شد و توسط هئیت داوران سه نفر برتر در هر رشته انتخاب و به مرحله کشور راه یافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تقدیر از همه فعالان عرصه قرآن و عترت، بیان کرد: امیدواریم با گسترش این گونه فعالیت های قرآنی بیش از پیش نقش و ارزش‌های والای این کتاب آسمانی در بین جوانان و جامعه هدف افزایش یابد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۱۴ داور ششمین دوره مسابقات قرآن کریم "باران وحی" با اهدای لوح قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha