دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه استان تهران با عالم اخلاقی تهران

حوزه/ استاد اخلاق حوزه علمیه تهران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت حوزه علمیه استان تهران افزود: اگر شما در مدارس علمیه طلاب عالم و متخلق و مهذب تربیت کنید خودش بزرگترین داعی و انگیزه برای حضور جوانان در حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، مدیر و جمعی از معاونین مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران با حضور در حسینیه شیخ مرتضی زاهد (ره) با آیت الله جاودان دیدار و ضمن ارایه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه تهران،از رهنمودهای این استاد حوزه علمیه بهره‌مند شدند.

آیت الله جاودان نیز در این دیدار با اشاره به وظیفه خطیر و حساس مدیران حوزه علمیه گفت: برای مدیریت مدارس علمیه باید ایثار و ازجانگذشتی کرد و حتی اگر برای تربیت یک طلبه مثل امام خمینی و امام خامنه‌ای جان داد سزاوار و قابل تقدیر است.

این استاد اخلاق حوزه علمیه تهران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت حوزه علمیه استان تهران افزود: اگر شما در مدارس علمیه طلاب عالم و متخلق و مهذب تربیت کنید خودش بزرگترین داعی و انگیزه برای حضور جوانان در حوزه علمیه است.

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن تشکر از زحمات و راهنمائی های اخلاقی این استاد اخلاق حوزه تهران ، برای وی آرزوی سلامتی و طول عمر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha