شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/حضور امام جمعه اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه ۳۲۰۰۰میلیارد ریالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل، بر رفع گره ترافیکی اردبیل به عنوان یک مسئله مهم و ویژه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی امروز در مراسم آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل، اظهار کرد: زمان یک گنجینه ارزشمند هر انسان محسوب می‌شود و متأسفانه در حال حاضر شاهد گره ترافیک در بخش قابل توجهی از شهر اردبیل هستیم، با توجه به اهمیت ویژه زمان مردم، رفع گره ترافیکی اردبیل به شکل ویژه در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار بگیرد.

وی افزود: ورودی‌های شهر اردبیل در شأن و منزلت اردبیل نیست و که نیازمند توجه اساسی است. البته در طی دو سال اخیر این مسئله مهم توسط استاندار و شهردار و شورای شهر و دیگر دستگاه‌های مربوطه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات اساسی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شهر اردبیل به شکل جدی با کمبود فضای سبز روبه‌رو است. برخی از مسئولان ادعایی مبنی بر کاشت درخت در راستای افزایش سرانه سبز دارند که تا کنون به شکل بصری رویت نشده و در حد ادعا است.

وی تصریح کرد: معماری سنتی و غنی کشورمان آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و شاهد ورود معماری‌های فرهنگ غربی هستیم. در صورتی که تاریخ اردبیل از لحاظ معماری بسیار غنی بوده و باید در سازه‌های شهری و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهرداری اردبیل در طی بیش از دو سال اخیر اقدامات بسیار مناسب و قابل توجهی در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری در دستور کار قرار داده است. در این حوزه یک اقدام بسیار ویژه، توجه به مناطق محروم و حاشیه انجام شده است که قابل تقدیر است.

وی تشریح کرد: در بارش‌های اخیر برف شهر اردبیل، شهرداری اردبیل در بازگشایی معابر عملکرد مناسبی داشته است که البته در برخی معابر فرعی و کوچه‌ها به دلیل شرایط خاصی که دارند دیرتر بازگشایی شد.

امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل باید منجر به انتخاب نمایندگان شود که به شکل جدی مدافع حق و حقوق مردم اعم از احقاق حق ارزش افزوده استان شوند تا این منابع که حق قانونی مردم بودن به استان اردبیل تزریق شود که این موضوع مهم در توسعه و پیشرفت استان تأثیر دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha