دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گردهمایی مستعدان و نخبگان سراسر کشور

حوزه/ اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تعداد ۱۳۰ نفر از طلاب استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران و ۷۲ نفر از طلاب استعداد برتر جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس شرکت کردند.

خدیجه حسین زاده در حاشیه این سفر معنوی، عنوان کرد: این اردو از سوی دفتر نهاد رهبری در بنیاد ملی نخبگان و با همت مرکز امور نخبگان‌ و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در ۹ بهمن آغاز شد و در ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ پایان یافت.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این اردو به منظور ارتقای کیفی امور تربیتی فرهنگی با نام «سرای امید» صورت گرفت.

حسین زاده با بیان اینکه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، زیارت فردی و دسته جمعی قسمتی از برنامه‌های متنوع این اردو بود، حضور در موسسه جوانان آستان قدس رضوی و دانشگاه امام رضا علیه‌السلام و بهره‌مندی از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوودنژاد و آقای رحیم پور ‌ازغدی بخشی از برنامه‌های این اردوی ۴ روزه بود.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این اردو با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین کرمی مسئول نهاد رهبری در بنیاد امور نخبگان غروب روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: طلاب حاضر در اردو یک وعده شام، میهمان خوان امام مهربانی‌ها، امام رضا علیه‌السلام بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha