یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کنشگری نوجوانان پیشران در عرصه مسئولیت پذیری

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری لیگ کادر نوجوان کانون های مساجد استان قم در راستای کنشگری در عرصه مسئولیت پذیری نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در سخنانی با اشاره به آغاز به کار اولین لیگ کادر نوجوان استان قم گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد کانون های مساجد استان قم لیگ کادر نوجوان کانون های مساجد را برای چهار فصل در سال تعریف کرده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به آغاز اولین فصل افزود: در این فصل سه کارویژه تعریف شده است که شامل دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات پیش رو می شود.

وی ادامه داد: رقابتی جذاب و تیمی را در هرفصل خواهیم داشت رقابتی که با کنشگری کادر نوجوان همراه باشد؛ کنشگری که در آن ایده های جذاب، خلاقانه و نو وجود داشته باشد؛ نفرات برتر فصل اول در فصل های بعدی و در کارویژه هایی که به مناسبت ایام آن فصل تعریف می شود با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به جوایز این لیگ افزود: بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه به برگزیدگان در ۴ فصل اهدا خواهد شد و اولین لیگ کادر نوجوانان استان قم از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه های این کمیته که با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود، افزود: برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن در قالب کاروان قرآنی انقلاب در ۱۲ مسجد از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: این کاروان ها شامل گروه تواشیح، قاری قرآن، حافظ قرآن و مجری به همراه تبرکی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) می شوند که با همکاری این آستان مقدس در ایام دهه فجر در مساجد مناطق مختلف قم حاضر می شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اعزام گروه های سرود و نمایش از مساجد در ایستگاه های انقلاب با محوریت کادر نوجوان کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم همچنین به اعزام مبلغ و مربی به مساجد خبر داد و گفت: این افراد با ۲۰ حکم از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به مساجد اعزام می شوند.

حجت الاسلام حیدری طراحی عملیات های فرهنگی و هنری توسط کادر نوجوان ، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری مراسم در مساجد، نور افشانی ، آذین بندی مساجد و محلات ، بازدید از خانواده شهدا و ... را از دیگر برنامه ها در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha