یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کبیری پور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: جوانان ما باید ریشه اصلی مشکلات را بشناسند و در این راستا، گفتمان سازی و رفع شبهات، از الزمات جهاد تبیین محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری‌پور در همایش مشترک جهاد تبیین با حضور فرهنگیان بسیجی و فعالان برگزاری اردوهای راهیان نور دختران دانش آموز استان قم که در سالن همایش تالار مرکزی شهر برگزار شد، اظهار داشت: شما فرهنگیان بسیجی سربازان جهاد تبیین هستید.

وی افزود: شرایط جامعه، شرایط خاصی است، زیرا علیرغم تمامی پیشرفت ها، دشمن سعی در سیاه نمایی و نا امیدسازی مردم دارد.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند قدرت تشخیص و تفکر و تحلیل را در جوانان ما از بین ببرند.

وی با اشاره به تعریف فعالیت جهادی افزود: جهاد، تلاش و مجاهدت همراه با مقابله در برابر اغراض شوم دشمن باشد و امروز گفتمان سازی، رفع شبهات و کمک به شناسایی ریشه مشکلات توسط جوانان، از مولفه‌های جهاد تبیین محسوب می‌شود.

سردار کبیری‌پور عنوان کرد: یکی از کارهای دشمن در فضای مجازی عوض کردن جای بازنده و برنده است و این موضوع در جنگ شناختی به صورت خیلی پیچیده‌ای بروز و ظهور می‌کند.

وی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال ایران در برابر ژاپن گفت: ما برنده این بازی شدیم هر چند ضعف‌هایی هم داشتیم، اما نباید پیروزی را فراموش کرد و فقط به بزرگ کردن ضعف‌های تیم پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به فرازهایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ عنوان کرد: باید فناوری، علم و عزت و نفس خود را تقویت کنیم تا به یک ملت ضعیف تبدیل نشویم.

وی وضعیت کشور ژاپن بعد از بمباران اتمی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این کشور هیچ صحبتی از جنایت و دشمنی آمریکا نیست و همه ساله در سالگرد بمباران اتمی، بدون اینکه ذکری از عامل این جنایت وحشیانه بشود، صرفا با اهدای شاخه‌های گل یاد قربانیان را گرامی میدارند.

سردار کبیری‌پور تصریح کرد: جوانان ما بدانند ریشه ناکارآمدی‌ها را باید در نفوذ، ذهن‌های پوسیده غرب زده و در اقدامات دو قرن گذشته جستجو کرد.

وی تاکید کرد: همه معلمان، مدیران، سخنوران، مداحان و فعالان فضای مجازی به تعداد طرفداران و دنبال کنندگانی که دارند، مسئولند واقعیت‌های پیشرفت کشور را تبیین و امید را در دل جوانان تقویت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha