شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید محمد سعیدی

امام‌جمعه قم حضور در صحنه انتخابات را حق و وظیفه مردم دانست و گفت: مردم عصر پیامبر (ص) بعد از رحلت ایشان نه‌تنها حق خود را پایمال و به خود ظلم کردند که به وظیفه شرعی خود هم عمل نکردند و حضرت زهرا (س) را تنها گذاشتند و ایشان در راه عمل به وظیفه شرعی خود به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست بصیرتی جهاد تبیین که امروز با حضور مسئولان بسیج ادارات و کارمندان استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان قرآن، اهل‌بیت (ع) و مردم و معارضان ولایت‌فقیه در هر مناسبتی برای شکستن صولت و اقتدار ایران اسلامی نقشه کشیدند، حسادت ورزیدند و به فکر از بین‌ بردن آن بوده‌اند.

وی خصومت دشمنان ملت ایران را به حدی دانست که حتی از پیروزی ورزشکاران ایرانی نیز ناراحت و عصبی می‌شوند و گفت: این نشان‌دهنده دشمنی بچگانه، کوردلانه، عمیق و گسترده ضدانقلاب است، درحالی‌که مردم در سطوح مختلف علی‌رغم مشکلاتی که دارند دست از اسلام، نظام و ولایت‌فقیه برنداشته‌اند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه ورزشکاران ما بعد از هر پیروزی سجده شکر بجا می‌آورند و از این که توانستند دل مردم را شاد کنند ابراز خشنودی می‌کنند، افزود: از ورزشکاران گرفته تا مجاهدان فی‌سبیل‌الله که در جبهه‌ها خونشان برای راحتی و امنیت مردم به زمین ریخته شد همگی هدفی والا را دنبال می‌کنند که آن رضای خدا و خوشحالی مردم شریف و متدین ایران است.

وی با اشاره به ریشه قرآنی این دو جبهه که یکی در خدمت اسلام، انقلاب، قرآن، پیامبر (ص)، اهل‌بیت (ع) و در عصر غیبت در ولی‌فقیه و دیگری دشمن این نظام، انقلاب و قرآن است، گفت: خداوند در آیه ۶۲ در سوره مبارکه انفال خطاب به نبی اکرم (ص) می‌فرماید از خدعه، مکر و نیرنگ دشمنان نسبت به خود ناراحت و نگران نشوید؛ زیرا شما اولاً خدا را دارید و خدا شما را کفایت می‌کند و ثانیاً خداوند با نصرت خود و یاری مردم شما را تأیید می‌کند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه مبادا از زخم‌زبان‌ها در فضای مجازی که پر از دروغ و فریب و نیرنگ است تحت‌تأثیر قرار گیرید و مأیوس شوید، گفت: مردم ایران طی این ۴۵ سال ثابت کردند که پای اسلام و قرآن ایستاده‌اند و اگر انقلاب ما به رهبری یک سید از نسل حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام به پیروزی رسید و تاکنون باقی‌مانده و پیشرفت کرده است به‌ خاطر یاری مردم است.

وی همراهی مردم را از نعمت‌های بزرگ خداوند به این نظام و انقلاب دانست و گفت: این که رهبر معظم انقلاب تا این اندازه به در صحنه بودن مردم تأکید می‌کنند به‌خاطر آن است که مردم انقلاب را به پیروزی رساندند، تداوم بخشیدند و در ادامه نیز حفظ خواهند کرد.

امام‌جمعه قم حضور در صحنه انتخابات را حق و وظیفه مردم دانست و افزود: مردم عصر پیامبر (ص) بعد از رحلت ایشان نه‌تنها حق خود را پایمال و به خود ظلم کردند که به وظیفه شرعی خود هم عمل نکردند و حضرت زهرا (س) را تنها گذاشتند و ایشان در راه عمل به وظیفه شرعی خود به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز اسلام و قرآن در میان مردم ما عزیز است، افزود: جوانانی که در اعتکاف شرکت کردند فرزندان همین مردم بودند که به رازونیاز با خدا پرداختند و نماز باران خواندند و خداوند رحمت خود را در سراسر کشور نازل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha