دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نماز

حوزه/ امام‌ جمعه نورآباد بر تکمیل مصلای نماز جمعه شهرستان برای اقامه نماز جمعه و برگزاری مراسم های مذهبی و انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، امام جمعه نورآباد امروز در نشست ستاد نماز جمعه شهر نورآباد، افزود: عملیات ساخت مصلای نورآباد سال ۸۶ توسط اداره‌ کل راه و شهرسازی لرستان آغاز شد که تنها طرح شبستان مصلا با کمک خیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و اعتبارات اندک دولتی به صورت نیمه تکمیل با ۶۰ درصد پیشرفت کاری جهت اقامه نماز جمعه به صورت موقت آماده شد و اکنون چند سال است که نماز در این قسمت اقامه می شود.

وی یادآور شد: مصلای نماز جمعه این شهرستان یک مرکز بزرگ فرهنگی و دینی است که علاوه بر محل برپایی نماز، امکاناتی از قبیل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، سالن رایانه و دفتر امام‌ جمعه در آن پیش بینی شده اما تاکنون هیچگونه اقدامی برای اجرای این طرح ها و یا تأمین امکانات انجام نگرفته است.

امام‌ جمعه نورآباد با اشاره به استقبال چشمگیر مردم مؤمن و انقلابی نورآباد از نماز جمعه، بیان کرد: تکمیل این طرح، خواسته به حق مردم منطقه است که امید می رود با توجه به همت و تلاش دولت سیزدهم، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مصلا تخصیص یابد.

حجت الاسلام خانی در پایان با تأکید بر بی طرفی اعضای ستاد نماز جمعه در حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش برای حضور حداکثری مروج را در پای صندوق های رای را وظیفه روحانیون ،ائمه جماعت و اعضای ستاد نمازجمعه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha