دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرتیپ غضنفر آذرفر

حوزه/ امام جمعه شهرستان الیگودرز در پیامی درگذشت امیر سرتیپ غضنفر آذرفر از امیران ارتش ایران اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام مهری سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز در پیامی درگذشت امیر سرتیپ غضنفر آذرفر امیر ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجاهد نستوه و انقلابی، رزمنده شجاع جبهه‌های نبرد حقّ علیه باطل، جانباز دوران طلائی دفاع مقدس، سردار رشید اسلام، امیر سرتیپ غضنفر آذرفر (رحمةالله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.

کارنامه درخشان و پُربار این مجاهد مخلص که سرشار از ایمان و اخلاص، غیرت و شجاعت، ولایتمداری، بصیرت انقلابی، حضور در میدان‌های سخت و ثبات قدم می‌باشد، برگ زرّین و افتخار با ارزشی برای ارتش انقلابی ایران اسلامی و همه مجاهدان راه حقّ و حقیقت است.

از خداوند رحمان و رحیم برای آن فقید سعید علو درجات، مغفرت الهی، حشر با اولیاء و شهدا مسئلت نموده و امیدوارم ان‌شاءالله از رهگذر خدمات و مجاهدت‌های ارزشمند در ایام پرخیر و برکت ماه نورانی رجب مشمول بارش الطاف رحمت الهی قرار گیرند.

اینجانب فقدان این مجاهد انقلابی و خستگی ناپذیر و چهره ماندگار میهن عزیزمان و افتخار شهرمان را به خانواده مکرّم، فرزندان برومند، جمیع اقوام، همرزمان و ارادتمندان به ایشان به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان الیگودرز تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند قادر متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳ رجب ۱۴۴۵
مهدی سرلک
امام جمعه شهرستان الیگودرز

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha