یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری حوزه در یزد، گفت: خبرگزاری حوزه‌ شعار «صداقت، امانت و اخوت» را در پیشگاه خودش قرار داده است تا در جزئیات هم بر اساس اصول حوزوی خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری حوزه در یزد با تبریک ایام الله دهه فجر و نیز تسلیت شب شهادت حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مسیر اهل بیت علیهم السلام را به ما نشان دادند و امیدواریم ادامه دهنده این مسیر باشیم.

وی اطلاع رسانی را امری مهم خواند و گفت: رسالت ما در زمینه اطلاع رسانی بر اساس آیات قرآنی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام مشخص شده است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه ابراز کرد: در این زمانه که نگاه های ژورنالیستی بر رسانه حاکم است، رسانه حوزه علمیه ایجاد شده تا بر اساس سابقه چند هزار ساله حوزه کار خود را به پیش ببرد و براساس رهنمودهای اهل بیت علیهم السلام در عصر حاضر اطلاع رسانی کند و این موضوع مهمی در دنیای رسانه ای امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به این آیه از قرآن «الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ؛ آن بندگانی که سخن بشنوند و به نیکوتر آن عمل کنند»، افزود: در این آیه به اصل امانت و صداقت در خبررسانی تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری حوزه های علمیه شعار «صداقت، امانت و اخوت» را در پیشگاه خود قرار داده تا بر اساس اصول حوزوی حرکت کند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، از زحمات و همکاری های آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد و حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان در ایجاد دفتر خبرگزاری حوزه در یزد قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در رابطه با پیام اختصاصی برای افتتاحیه دفتر نمایندگی استان یزد نیز تشکر کرد و افزود: در استان پرظرفیت یزد کارهای خوبی انجام می‌شود که نیاز به اطلاع رسانی دارد.

در پایان این مراسم به آیت الله ناصری یزدی و حجت الاسلام والمسلمین شمس کارت افتخاری خبرگزاری حوزه اهدا شد و دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه توسط حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه و دیگر مسئولان از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه یزد و عابدی مدیر کل ارشاد افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha