شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اراک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: آزمون سراسری حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه طلاب خواهر سراسر کشور در حال برگزاری است.

خانم فاطمه امانی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک اظهار داشت: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور آزمون سراسری حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، به جهت تشویق طلاب در امر حفظ قرآن، با در نظرگرفتن مزایا و امتیازات خاص،در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است .

امانی افزود: یکی از مزایای برگزیده شدن در مسابقات بهره مندی از شهریه رهبر انقلاب می باشد که با برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در حال انجام است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی خاطرنشان کرد: حداقل میزان محفوظات ۵ جزء از قرآن و یا یک ششم از نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بصورت پراکنده یا پیوسته بوده است.

وی افزود: در استان مرکزی ۸۵ نفر جهت شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۸ نفر در آزمون کتبی مرحله اول، حد نصاب نمره را کسب کرده و به مرحله بعد راه پیدا کردند و آزمون شفاهی این افراد در حال برگزاری است.

راهیابی بیش از ۵۰ حافظ قرآن به مرحله دوم مسابقات در استان مرکزی

راهیابی بیش از ۵۰ حافظ قرآن به مرحله دوم مسابقات در استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha