یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1136570
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
6غ

حوزه / با رویکرد بازشناسی و معرفی علمای پیشگام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی شهر کاشان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه طرح «سلسله پر افتخار» گالری شهری این بار به تصاویر مفاخر انقلابی کاشان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با رویکرد بازشناسی و معرفی علمای پیشگام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی شهر کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه طرح «سلسله پر افتخار» گالری شهری را این بار به تصاویر مفاخر انقلابی کاشان اختصاص داد.

در طرح «سلسله پر افتخار» که با توجّه به بیانات مقام معظّم رهبری در سفر تاریخی ۲٠ آبان سال ۱۳۸٠ و مطالبه ایشان از جوانان کاشان مبنی بر بازشناسی و معرفی مفاخر کاشان در حال اجرا است، تصاویر شهدا و مفاخر کاشان با نصب بر سازه‌های محیطی در میادین، چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر معرفی می‌شوند.

در مرحله سوم این طرح که به مناسبت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال اجرا است، ۲۵ شهید گرانقدر دوران مبارزات انقلاب اسلامی مردم کاشان و همچنین ۸ نفر از علمای پیشگام نهضت انقلاب اسلامی کاشان معرفی شدند.

انتهای پیام. /

مفاخر انقلابی کاشان در سطح شهر معرفی شدند

مفاخر انقلابی کاشان در سطح شهر معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha