شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با حضور فعال خودمان و خانوادهایمان و ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود، یازدهم اسفند ماه، ان شاءالله امنیت و اقتدار را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهیم آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در شور عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: وظیفه امروز ما بسیار حساس و مهم است اگر غفلت کنیم در آخرت پاسخی برای عمل امروزمان نخواهیم داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: مردم، کسانی را که در لباس روحانیت و لباس انتظامی هستند را به عنوان دستگاه حاکمیت می شناسند و تمام رفتار آنان را زیر نظر دارند، پس لازم است با بهترین برخوردها و رفتارها، نشانگر اسلامی بودن و مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با تاکید بر تقویت باورهای دینی کارکنان انتظامی بیان داشت: یکی از وظایف عقیدتی سیاسی این است که عناصر انتظامی، زینت یافته به فضائل و محاسن اخلاقی که بر گرفته از دین مبین اسلام است باشند، وظیفه اصلی عقیدتی سیاسی، آشنایی کارکنان با معارف اسلامی و تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی است، بنابراین هیچ کاری نباید یک طلبه را از هدف اصلی خود، که تبلیغ است دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به طرح روحانی مستقر در کلانتری و پاسگاه های انتظامی، تصریح کرد: یکی از توقعات ما از روحانیون مستقر در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی صیانت از نیروهای آن مجموعه است، در مقر انتظامی که روحانی وجود داشته باشد روحیه اتحاد و همدلی نیز باید بیشتر باشد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی باید الگوی رفتاری برای سایر نیروها باشد و این مهم ایجاد نمی گردد مگر با اخلاص،تهذیب نفس و مراقبت که همگی نیاز به تمرین و استمرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه تاکید کرد: با حضور فعال خودمان و خانوادهایمان و ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه، ان شاءالله امنیت و اقتدار را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهیم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha