یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت:عبور از پیچ تاریخی آغاز دوران جدید خواهد بود، باید حوادث را در ذهن داشته باشیم، امروز در دل پیچ تاریخی هستیم باید مسلط باشیم که در دنیا چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین نشست اندیشمندان و اساتید دانشگاه های انقلاب اسلامی سراسر کشور که به میزبانی سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، و با بیان این که اساتید و اندیشمندان به منابع بروز تحولات منطقه آشنا باشند اظهار کرد: در انقلاب اسلامی با یک پدیده مواجه هستیم که گاهی موقت ها به یک تغییر نظام سیاسی در محدوده جغرافیایی می پیوندد، در عرصه نظام بین الملل و رهبران انقلاب اسلامی با یک اتفاق فراتر از تغییر نظام سیاسی و یا یک انقلابی که منجر به تغییرات می شود مواجه هستیم.

وی در ادامه به موضوع ظهور و حاکمیت امام از فرزندان اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: این وعده الهی است، در روایات گاهی وقت ها به مقدمات ظهور اشاره شده است، گروهی که زمینه ساز ظهور هستند با محبت روح الله گرد یکدیگر جمع شده اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به سخنان مقام معظم رهبری در سال ۷۰ اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یک سیر فکری دارند که دچار تغییر نشده و آن این است که اکنون در حال یک تحول بزرگ هستیم، تکامل تاریخی این است که آن چیزی که پیروز می شود حرکت انبیا است، همچنین رهبری در سال ۹۳ نیز مجددا می فرمایند در یک پیچ تاریخی هستم که اگر درست عمل نکنیم قدرت های متوسط هم به ما زور خواهند گفت که نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی آغاز دوران جدید را از دیدگاه مقام معظم رهبری مورد توجه قرار داد و گفت: عبور از پیچ تاریخی آغاز دوران جدید است، باید حوادث را در ذهن داشته باشیم، امروز در دل پیچ تاریخی هستیم باید مسلط باشیم که در دنیا چه اتفاقاتی رقم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان اشاره و تصریح کرد: حضرت آقا سه هفته پس از جنگ اوکراین و روسیه این نامه را نوشتند و بیان کردند که رویدادهای نظامی و سیاسی تشکیل دهنده پیچ تاریخی جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha