یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1136729
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
ازنا

حوزه/امام جمعه ازنا گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و وظیفه‌ای شرعی و حقوقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه ازنا، امروز در نشست انتخاباتی شهرستان که در فرمانداری ازنا برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تأکید بر تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و وظیفه‌ای شرعی و حقوقی است.

وی افزود: نامزدهای تائید صلاحیت شده باید در راستای برگزاری انتخابات پرشور جهت ترغیب و تشویق عموم مردم برای شرکت در انتخابات، تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، مهم‌ترین اصل در این عرصه است، یادآور شد: باید جلساتی با کاندیداها و همچنین هیأت‌های نظارت و اجرایی به‌صورت جداگانه برگزار و در بحث انتخابات توجیه و موارد مختلف انتخاباتی به آنها یادآوری شود.

حجت الاسلام سپهوند، با اشاره به اینکه دغدغه مشارکت مردم در انتخابات باید در همه وجود داشته باشد، گفت: دشمنان و معاندان نظام از ماه‌ها قبل پروژه دلسردی مردم از انتخابات را کلید زده‌اند، اما مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

در پایان این نشست در خصوص بستر سازی برای تشویق و ترغیب مردم در راستای حضور پرشور در انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha