دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه جزایریه شوشتر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سوال "آینده انقلاب اسلامی چه خواهد شد؟" گفت: تمام کشورهای استکبار اراده کردند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند و ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته سربلند بوده و آینده روشنی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه جزایریه شهرستان شوشتر حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انسان به دنبال این است که جزو قوی ترین افراد باشد. در دنیایی که امروز در آن قرار داریم، نوع قدرتمندان به دنبال این هستند که ضعفا را در اختیار خود قرار بگیرند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: در روزهای پایانی ماه رجب قرار گرفتیم، رجب و شعبان دو ماه برای ورود به ماه ضیافت الهی هستند و روزه سه روز پایانی ماه رجب بسیار ثواب دارد که به سه روز، روزه ابتدایی ماه شعبان متصل شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: ماه شعبان ماه صلوات و تنها ماهی است که در آن شهادت و رحلت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام وجود ندارد و سراسر رحمت الهی قرار دارد.

وی با توصیه اساتید و طلاب به مراقبت از چشم، زبان و اینکه امروزه برای گناه زمینه بسیاری وجود دارد، ادامه داد: به ویژه در دوره ای که فضای مجازی وجود دارد باید بسیار مراقبت کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در دهه فجر، هر ایرانی همواره باید چهار سوال از خودش بپرسد، افزود: نخست اینکه چرا انقلاب شد؟ ایران اسلامی که یکی از کشورهای پر ظرفیت انرژی زیر زمینی و رو زمینی است، قبل از انقلاب تمام آنها در اختیار آمریکا بود و به همین دلیل الان اینقدر فشار می آوردند.

امام جمعه اهواز "چگونه انقلاب انجام شد؟" و "دستاوردهای مادی، معنوی، داخلی و خارجی انقلاب اسلامی چه چیزهایی است؟" را دو سوال دیگر معرفی کرد و ادامه داد: درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها امسال در استان خوزستان اقدامات گسترده‌ای انجام شده که در حال بهره برداری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه سوال چهارم این است که "آینده انقلاب اسلامی چه خواهد شد؟" عنوان کرد: تمام کشورهای استکبار اراده کردند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند و ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته سربلند بوده و آینده روشنی خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: انتخابات یعنی حضور مردم در صحنه. اینکه دشمن تلاش می کند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند نشان دهنده این است که خبری است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: مردم از برخی مسئولان گله مند هستند اما به انقلاب اسلامی پشت نمی کنند. امروزه تکلیف به ویژه خواص یعنی قشر شتاب دهنده و اثرگذار جامعه باید در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه به چه کسی رأی بدهیم، ادامه داد: از زبان دشمنان ایران اسلامی آمده است که ایران قطب پزشکی خاورمیانه، عدم ثبت اسم او در فهرست ۵۰ کشور پر سرطان، دومین ارتش قدرتمند سایبری جهان، سومین مرکز برتر پیوند عضو در جهان است.

در این مراسم، امام جمعه و فرماندار شهرستان شوشتر، امامان جمعه شهر شرافت و گوریه شوشتر، جمعی از شخصیت های حوزوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha