یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1136763
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
نشست سیاسی

حوزه/ کارشناس سیاسی گفت: اگر در جنگ سخت هویزه و خرمشهر و آبادان خط مقدم بود، اکنون فضای مجازی خط مقدم ماست و باید بیشتر در این فضا کار کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز نشست سیاسی با موضوع فضای مجازی با حضور کاظمی، کارشناس سیاسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

در این نشست کاظمی به اهمیت فضای مجازی اشاره و انواع جنگ های شناختی و ترکیبی را تشریح کرد و با اشاره به هشت سال ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر دشمن در جنگ سخت و یاس دشمنان از پیروزی در جنگ نظامی اشاره و روی آوردن آنان به جنگ نرم یا جنگ شناختی، افزود: که اگر در جنگ سخت هویزه و خرمشهر و آبادان خط مقدم بود، اکنون فضای مجازی خط مقدم ماست و باید بیشتر در این فضا کار کنیم.

وی مسئله کرونا را عامل مهم وابستگی جوانان به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و واتساپ و ... دانست و محتواهای ضداخلاقی و سوء این شبکه ها را سبب انحراف آنان عنوان کرد.

کارشناس سیاسی با تصریح بر اینکه سرور پیام‌رسان ها و شبکه ها از طرف دشمن قابل رصد است، دسترسی دشمن به اطلاعات شخصی و شناخت افراد را قابل دستیابی دانست و تاکید کرد: مهمترین اسلحه دشمن در جنگ نرم همین گوشی های در دست ماست.

در ادامه این نشست سیاسی محفل انس با قرآن به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha