دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون تبلیغ هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام حیدرزاده خطاب به مبلغان گفت: از فضای مجازی غفلت نکنید، زیرا دشمن در این بستر برای مرد و زن و جوانان از دختر و پسر برنامه‌ریزی دارد و لذا شما باید با شبهات آشنا و در صدد رفع آن باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان امروز در مراسم تجلیل از مبلغین شهرستان حاجی آباد که با حضور حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طلاب بر اساس آیات قرآن اهتمام ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مبلغان در طول سال و مناسبت‌های مختلف، افزود: اجر و پاداش واقعی این کار بزرگ از جانب پروردگار است و ما هم وظیفه داریم به اندازه وسع خود از این جمع تقدیر کنیم.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: برآیند سوالات شما حاکی از وجود مشکلات در منطقه‌ای که در آن مشغول هستید دارد، اما با همت شما کارها و قدم‌های بزرگی در جهت فرهنگ دینی در این مناطق برداشته شده است.

حجت‌الاسلام حیدرزاده خطاب به مبلغان یادآور شد: از فضای مجازی غفلت نکنید، زیرا دشمن در این بستر برای مرد و زن و جوانان از دختر و پسر برنامه‌ریزی دارد و لذا شما باید با شبهات آشنا و در صدد رفع آن باشید.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای مناسب و براساس ارزش‌های دینی یکی دیگر از کارهای موفقیت آمیز است تا جامعه هدف بتواند تغذیه فکری شود.

در پایان این مراسم ۴ نفر از مبلغان حاجی آباد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند که دو نفر خواهر در طرح امین و دو نفر برادر در طرح هجرت بودند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha