جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر حیدرزاده به بندرلنگه، پارسیان و قشم

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان گفت: چالش‌های تبلیغی طلاب شهرستان‌های قشم، پارسیان و بندرلنگه در سفر هیاتی از مسئولان حوزوی مرکز استان هرمزگان بررسی شد.

حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به سفر هیئتی از مسئولان حوزوی مرکز استان هرمزگان به شهرستان‌های بندرلنگه، قشم و پارسیان، اظهار داشت: در این سفر نشست هایی با رؤسا و معاونین آموزش و پرورش شهرستان ها با هدف بررسی مسائل مختلف پیرامون طرح امین برگزار شد.

وی عنوان کرد: برای هماهنگی بیشتر، دیدارهای جداگانه‌ای با فرمانداران این شهرستان‌ها در راستای هم‌افزایی بین دستگاهی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز برگزار شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: برگزاری جلسه توجیهی مبلغین طرح امین خواهران شهرستان بندرلنگه و تشکیل جلسه طرح هجرت از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان بندرلنگه بود.

حجت‌الاسلام حیدرزاده، با اشاره به برگزاری جلسه شورای تبلیغ شهرستان قشم، خاطر نشان کرد: جلسه شورای تبلیغ شهرستان قشم با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار و مسائل فرهنگی، تبلیغی طلاب، چالش‌ها و مطالبات مبلغین شهرستان قشم بررسی شد.

وی گفت: در پایان سفر ضمن بازدید از مناطق تبلیغی شهرستان قشم از جمله جزیره هنگام، شهر طبل و شهر رمکان، مسائل تبلیغی طلاب پیگیری شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha