دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام

حوزه / معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه هرمزگان گفت: مدارس یکی از مهمترین و اثر گذارترین نقطه فعالیت‌های فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان امروز در دیدار با ممتازین طرح امین مدارس شهرستان بندرلنگه که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه بندرلنگه برگزار شد، اظهار داشت: مدارس یکی از مهمترین و اثر گذارترین مراکز فعالیت‌های فرهنگی کشور است که اگر در مسیر صحیح قرار گیرد، باعث آبادانی می‌گردد.

وی افزود: با برقراری ارتباط با یک دانش آموز به صورت صحیح و داشتن برنامه مدون بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی، شاهد تغییرات اخلاقی و رفتاری نه تنها در بُعد فردی بلکه در نسل او خواهیم بود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان، با تأکید بر اینکه طلاب باید در حوزه دشمن شناسی قوی باشند، اظهار کرد: طلاب باید راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی و اجازه ندهند با اغوا و جلوه دادن برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی سبب تغییر در ارزش‌های اسلامی و تربیتی شود.

حجت‌الاسلام حیدرزاده بیان کرد: یکی از بهترین راه‌ها در عرصه تبلیغ که می‌تواند برجستگی خوبی داشته باشد، تبلیغ چهره به چهره است.

وی تصریح کرد: مبلغ، عامل وحدت در مدارس باشد و از اختلافات درون مدرسه جلوگیری کند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان گفت: مخاطب شناسی از دیگر عامل‌های موفقیت یک مبلغ است که لازم است با اخلاق، رفتار و افکار نسل جدید آشنا و براساس آن برنامه‌های تربیتی طراحی کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha