پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ت

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان، فعالیت مبلغان در مدارس دانش آموزی را ضروری دانست و پیشنهاد داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی های امین راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام حیدرزاده، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان در اجلاسیه مبلغین شهرستان بندرلنگه با بیان ویژگی های مسجد تراز اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: از گذشته تاکنون مسجد از جایگاه خاصی در بین مردم برخوردار بوده است، البته اکنون نقش مسجد و مبلغین در جامعه گسترش یافته و باید به سمت تمدن سازی نوین اسلامی گام برداشت.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان با اشاره به شرایط کرونایی کشور، ادامه داد: مبلغین نقش ویژه ای در جامعه به عهده دارند و چراغ مساجد را روشن نگهدارند.

وی اضافه کرد: نسل آینده پرچمدار جامعه است و کشور به دست آنها اداره خواهد شد، لذا تربیت دینی و اسلامی این نسل حائز اهمیت است و مبلغین باید توجه خاصی به آن داشته باشند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان، فعالیت مبلغان در مدارس دانش آموزی را ضروری دانست و پیشنهاد داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی امین راه اندازی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha