دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حیدرزاده

حوزه / حجت‌الاسلام حیدرزاده با بیان اینکه دوره های مهارت افزایی ویژه مبلغین مدارس طرح امین در آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: ۹۵۰نفر از مبلغین در این دوره شرکت خواهند کرد.  

حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: دوره های مهارت افزایی ویژه مبلغین مدارس طرح امین در آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: این دوره ها به تفکیک در تمامی شهرستان ها و با استفاده از اساتید مجرب برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: ۹۵۰نفر از مبلغین در این دوره در یک چارچوب و زمان تعیین شده شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حیدرزاده عنوان کرد: روش های کلاسداری جذاب و شاد، انواع روش های جذب کودک و نوجوان به معنویات، مسجد و نماز، مباحث پیرامون آسیب های فضای مجازی و آشنایی با فناوری های جدید به ویژه هوش مصنوعی از موضوعات مورد طرح در این دوره می باشد.

وی با بیان اینکه نگاه ما یک تبلیغ پیشگیرانه و آینده نگر است، اظهار کرد: در این دوره ها یک تبلیغ جامع به شکل سنتی و نوین در قالب جهادی و انقلابی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدرزاده خاطرنشان کرد: جامعه هدف ما مدارس طرح امین هستند که در محل تبلیغ خود بهترین عملکرد را داشته و پشتوانه محکم و محل امنی برای دانش آموزان باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha