جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دوره پودمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدرزاده از برگزاری اولین دوره آموزشی پودمانی تعالی ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی اساتید استان هرمزگان در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: دوره آموزشی پودمانی تعالی فصل اول ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی و اساتید حوزه علمیه استان هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: این دوره با شعار «هر استاد یک مربی برای تربیت جامع، متوازن و رسالت مدار طلبه» از ۹ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

معاون تبلیغ و تهذیب اساتید و دروس این دوره عبارتند از استاد فیاضی با موضوع نقش استاد در تربیت طلبه؛ استاد عالم زاده نوری با موضوع تبیین نظریه معیار فراساحتی، الزام و اختیار در تربیت و جمع بین سلوک عبادی و رسالت اجتماعی؛ استاد کفیل با موضوع آسیب شناسی اعمال عبادی فردی طلاب و برنامه سلوک عبادی؛ استاد نظافت با موضوع روایت مدرسه علمیه هویت ساز؛ استاد رهنما با موضوع ساحات تربیت؛ استاد احمدی با موضوع نوجوان شناسی و ویژگی های طلبه امروزی؛ استاد درودی با موضوع کلیات نظام تربیت اسلامی؛ استاد وکیلی با موضوع الگوی صحیح آموزش اعتقادات با تکیه بر تجربه کتاب بی نهایت و استاد ضرابی زاده با موضوع آشنایی با راهنمایی و مشاوره در مدارس علمیه.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha