یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون تبلیغ و تهذیب هرمزگان

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان گفت: کار فرهنگی برای جذب نوجوانان باید به نحوی باشد که مشارکت بالا و پررنگ آنها در برنامه‌های مساجد قابل مشاهده باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان امروز در دیدار با تعدادی از مبلغین روستاهای باغات و گنج شهرستان حاجی‌آباد، اظهار داشت: در حدیثی از امام صادق(ع) درباره توصیه به نوجوانان آمده است که، «عَلَیکَ بِالأْحداثِ فَإنَّهُم أسرَعُ إلی کُلِّ خَیرٍ، نوجوانان را در یاب، که این گروه در پذیرش هر خوبی، بیشتر شتاب می‌کنند.»

وی با تأکید بر اینکه نوجوانان نقش بی‌بدیلی در فعالیت‌های فرهنگی مساجد دارند، افزود: باید این حدیث سرمشق مبلغین باشد تا نوجوانان را در کارهای فرهنگی دخیل کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: روحانیون مساجد وقتی برای این قشر حساس جامعه برنامه متنوع و همراه با خلاقیت داشته باشند، جذب آنها به‌سوی مساجد نیز رونق می‌گیرد و این خلأ پر خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدرزاده خاطرنشان کرد: کار فرهنگی برای جذب نوجوانان باید به نحوی باشد که مشارکت بالا و پررنگ آنها در برنامه‌های مساجد قابل مشاهده باشد.

وی همچنین در این دیدارها به بررسی مشکلات پیش روی مبلغین پرداخت و پیشنهاداتی را برای بهتر شدن فعالیت‌های آنها ارائه داد.

لزوم مشارکت نوجوانان در برنامه‌های مساجد

لزوم مشارکت نوجوانان در برنامه‌های مساجد

لزوم مشارکت نوجوانان در برنامه‌های مساجد

لزوم مشارکت نوجوانان در برنامه‌های مساجد

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha