جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1026458
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
خمیر

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان از فعالیت بیش از ۱۰۰۰ مبلّغ در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام حیدرزاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان، ظهر امروز سه شنبه در نشستی با عطاءالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، گفت: در حال حاضر بیش از هزار مبلغ در سراسر استان هرمزگان مشغول تبلیغ در مساجد، هیئت ها، ادارات و مجموعه های فرهنگی با رویکرد ویژه کودک و نوجوان و خانواده، گردشگری و کارآفرینی هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه هرمزگان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از فعالیت های مبلغین در استان جهادی است، افزود: تنها ۲۰ درصد از مبلغین که در روستا ها با خانواده حضور دارند مبالغ ناچیزی دریافت می کنند.

عطاءالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان هم فعالیت های مبلغین را در شرایط سخت با مشکلات اقتصادی و بدی آب و هوا و محرومیت ها ستودنی عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های طلاب در روستاها جز ایثار و از خودگذشتگی، چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: چند پروژه در قالب احداث خانه عالم و ساخت مسجد در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان و ماسک برای کادر درمان بیمارستان های استان، حمایت از ۱۰ هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و مشارکت در انتقال فاضلاب شهر بندرعباس را از دیگر فعالیت های اجتماعی این شرکت اعلام کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha