پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بندرعباس

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان گفت: طلابی که در مناطق کم برخوردار مشغول امر مقدس تبلیغ هستند، شناسایی و برای گذراندن دوره‌ای به وزارت کشور معرفی شده‌اند تا با فعالیت‌هایی در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی، سبب رشد مناطق تبلیغی خود شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان روز گذشته در سفری یک روزه به مناطق شرق استان هرمزگان در دیدار با امام جمعه شهرستان بشاگرد، اظهار داشت: یکی از اهداف ما در دیدارهای اخیر سطح استان، ساماندهی مساجد تشیع برای حضور دائم امامان جماعت است، که خود منشا برکات فراوان می‌باشد.

وی افزود: طلاب در حال تحصیل در مناطق محروم و کم برخوردار که توانایی تبلیغ دارند، از طریق ثبت نام در طرح "بینات" می‌توانند مشغول به فعالیت‌های تبلیغی در این مساجد شوند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به محرومیت منطقه بشاگرد یادآور شد: طرح محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار، در سراسر کشور از طریق وزارت کشور در حال اجرایی شدن است.

حجت الاسلام حیدرزاده خاطرنشان کرد: در همین راستا طلابی که در این مناطق مشغول امر مقدس تبلیغ هستند، شناسایی و برای گذراندن دوره معرفی شده‌اند تا با فعالیت‌هایی در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی، سبب رشد مناطق تبلیغی خود شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha