سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بندرعباس

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب طرح ملی "قرار دوازدهم" با ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال و در ۲۳ بقعه، بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در هرمزگان اظهار داشت: این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب مومنان به عنوان مهدی یاوران، بدنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب طرح ملی "قرار دوازدهم" با ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال و در ۲۳ بقعه، بین نیازمندان توزیع شده، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح بصورت مستمر در هر ماه با یاد و نام امام زمان(عج) در روز دوازدهم ماه، در بقاع متبرکه انجام خواهد شد و امیدواریم کمک‌های مردم همانند گذشته ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به توزیع نان صلواتی در بین اقشار کم برخوردار استان، خاطر نشان کرد: پنجمین دوره طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف توزیع نان صلواتی بین نیازمندان در روز ۱۲ تیر در شهرستان‌های هرمزگان اجرا شد.

حجت الاسلام مهدیان با بیان اینکه در اجرای پنجمین مرحله این طرح، ۴۰ هزار قرص نان به صورت رایگان توزیع شد، مطرح کرد: بسته‌های معیشتی از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و بقاع متبرکه با عنوان «مهدی یاوران» تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهر توزیع شد.

وی با اشاره به طرح «قرار دوازدهم» به عنوان یک طرح کشوری، عنوان کرد: نخستین مرحله از اجرای این طرح، اسفند سال گذشته آغاز و پنجمین مرحله آن نیز در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه طرح «قرار دوازدهم» با هدف محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در شهرستان‌ها در حال اجراست، اظهار داشت: از خیران و نیکوکاران و مهدی یاوران برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می‌کنیم تا به مراکز «افق» آستان مقدس امامزادگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha