چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خمیر

حوزه / فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: خدمت به مردم وظیفه شرعی است و افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع مشکلات هم بنای ما، تحقق لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر مردمی بودن سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری شب گذشته با حضور در اردوگاه پشتیبانی سپاه شهرستان بندر خمیر، ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به گروه‌های جهادی، اظهار داشت: حضور در جمع افرادی که برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان، سختی‌ها را تحمل می‌کنند، باعث مباهات انسان است و بنده بعنوان سرباز ولایت با حضور در جمع شما جوانان، از صفا و صمیمیت موجود بهره‌های معنوی بسیاری کسب خواهم کرد.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان جهادی شهرستان بندرخمیر در منطقه زلزله زده سایه خوش بسیار ارزشمند است، گفت: کار برای رضای خدا شیرین و دلچسب است و انسان در درونش احساس خوشی و سبکی می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: در این امور خداپسندانه که خریدارش هم خود خداست، از خدا بخواهید این توفیقات همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما مشخص کرده‌اند، رهرو خوبی باشیم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: با کمک همدیگر می‌توانیم مشکلات و سختی‌های این مردم را رفع کنیم و طبق دستور خداوند در قرآن کریم، باید در مقابل این مشکلات و سختی‌هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده استقامت کنیم چرا که به طور قطع، وعده نصرت الهی محقق خواهد شد.

سردار تنگسیری یادآور شد: خدمت به مردم وظیفه شرعی است و افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع مشکلات هم بنای ما بر تحقق لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر مردمی بودن سپاه است و لذا سپاه همانند تمامی این سال‌ها با مردم بوده و خواهد ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha