دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آموزش

حوزه / حجت‌الاسلام علیزاده گفت: آموزش برکات زیادی برای طلاب دارد و آنها را علاوه بر درس و تحصیل برای گسترش مفاهیم اهل بیت علیهم السلام در جامعه نیز آماده می کند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام علی علیزاده معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان، امروز با حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در محل دفتر امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام غلامی به روند رو به رشد علمی طلاب مدرسه علمیه بشاگرد اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش رکن اصلی در تعلیم و تربیت است و طلاب در فراگیری علوم آموزش های مختلفی را بگذرانند تا به مدارج بالای علمی دست یابند .

امام جمعه شهرستان بشاگرد افزود: در این عرصه اساتید نقش مهمی را ایفا می کنند و آموزش های متنوع و بر اساس نیاز از شرط های اساسی برای رشد تحصیلی می باشد.

وی خاطرنشان کرد : مشکلات آموزشی در مدرسه علمیه بشاگرد وجود دارد ولی امید است با تلاش و پیگیری مسئولان این مشکلات برطرف گردد.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان با بیان خدا قوت به کادر زحمت کش و امام جمعه شهرستان اظهار کرد: تلاش و کوشش شما برای طلاب مدرسه علمیه باقیات الصالحات در کارنامه اعمال شما می باشد.

وی افزود : اگر مجاهدت های شما برای آموزش طلاب و فضلای این مدرسه نبود شاید این روند رو به رشد طلاب را در این مدرسه شاهد نبودیم .

معاون آموزش حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: آموزش برکات زیادی برای طلاب دارد و آنها را علاوه بر درس و تحصیل برای گسترش مفاهیم اهل بیت علیهم السلام در جامعه نیز آماده می کند.

حجت‌الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: ما در آموزش استان آمادگی خود را برای جبران کاستی ها به اندازه توان کاهش دهیم و این مهم با ارتباط هر چه بیشتر کادر مدرسه با مرکز میسر خواهد بود.

برکات آموزش در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه جاری است

برکات آموزش در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه جاری است

برکات آموزش در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه جاری است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha