دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامی امام جمعه بشاگرد

حوزه/  حجت الاسلام غلامی، یکی از نیازهای اولویت دار شهرستان بشاگرد را تأسیس هنرستان های فنی و حرفه ای پسرانه و دخترانه با رشته های مورد نیاز سواحل مکران و اقلیم شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامی در خطبه های نماز جمعه امروز بشاگرد با اشاره به ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نماز جمعه هم هدایتگری به سمت سعادتمندی آخرت است، هم نمایش اقتدار مؤمنین و آگاهی بخشی به مردم.

وی با اشاره به مناسبت ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به کار و کارآفرینی نیاز داریم. آموزش و کارآفرینی برای پیشرفت همه جانبه و برون رفت از وضعیت کنونی و دستیابی به اقتصادی پویا و رفاه اجتماعی غیر قابل انکار است.

خطیب جمعه بشاگرد عنوان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صورتی پر بازده و اثربخش است که بر اساس نیاز بازار کار ارائه شود.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: یکی از نیازهای اولویت دار شهرستان بشاگرد تأسیس هنرستان های فنی و حرفه ای پسرانه و دخترانه با رشته های مورد نیاز سواحل مکران و اقلیم شهرستان است.

امام جمعه بشاگرد در ادامه افزود: واکسیناسیون همگانی در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین سلاح برای کنترل همه گیری بیماری کووید-۱۹ است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: تأثیرگذاری واکسن در بین افراد بسیار بالاست واکسن‌های داخلی و خارجی بیش از ۸۰ درصد موارد فوتی، بستری و میزان ابتلاء را کاهش می‌دهند، لذا لازم است رسانه‌های جمعی و شخصیت‌های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بشاگرد در ادامه با اشاره به این که مردم در رویدادهای فرهنگی سنگ تمام می گذارند، گفت: در عید غدیر از میهمانی ده کیلومتری تهران تا اطعام که در سراسر کشور توسط هیئات و گروه های خود جوش جوانان، مردم و خانواده ها اتفاق افتاد؛ امیدواریم مسئولین با همت مضاعف بستر را برای این گونه حرکت های نورانی بیش از این مهیا کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که یکی از این رویدادها پیاده روی اربعین است که امید می رود دو کشور ایران و عراق تمهیدات لازم را برای هر چه باشکوه تر این اتفاق فراهم کنند، افزود: در بشاگرد هم مردم إن شاء الله این برنامه را به سمت زیارتگاه سید نجم الدین دارند، مسئولین از همین الان در صدد فراهم کردن بستر مناسب برای زوار این امامزاده باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha