چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غلامی امام جمعه بشاگرد

حوزه / امام جمعه بشاگرد گفت: آموزش و پرورش سعی کند در انتخاب مدیران مدارس، تعهد، تدین و تخصص را با هم ملاحظه کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه با هوشیاری ملت، توطئه براندازان خنثی شد، اظهار داشت: دشمن با شدت و حدّت تمام توطئه‌های خطرناک را دنبال می‌کند، هدف نهایی این هجمه‌ها چیزی جز وادار کردن مردم به قبول شکست در برابر جریان برانداز و نظام سلطه نیست.

وی افزود: آنها می‌خواهند با القاء یأس و آینده مبهم، با مقاومت چهل و چند ساله ملت مقتدر ایران اسلامی تلافی کنند، اما ملت ما بیدار و بصیر است و این بار هم پوزه بدخواهان را به زمین مالیدند.

خطیب جمعه بشاگرد یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری هر کس امروز مردم را از آینده نا امید و در صدد تضعیف ایمان مردم باشد، چه بداند و چه نداند، به سود دشمن کار کرده است.

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگر نیروی انتظامی را دست مقتدر ایران اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی دست قدرتمند نظام اسلامی و مردم، در مقابل قانون شکنان و برهم زنندگان نظم جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس و در پیش بودن زمستان انتظار داریم مصوبات سفر رئیس جمهور به بشاگرد بویژه تجهیز راهدار خانه‌های سه گانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد اظهار داشت: آموزش و پرورش سعی کند در انتخاب مدیران مدارس، تعهد، تدین و تخصص را با هم ملاحظه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha