جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت رفع مشکلات آزادراه رودبار گفت: آزادراه رودبار معضلی شده و باید تکمیل شود، هر هفته برای تعطیلات، مردم آزار می‌بیند چرا که باید ترافیک سنگین را تحمل کنند، بنابراین لازم است مسئولان تلاش کنند تا امسال طبق وعده این پروژه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه دشمن سخت در هراس است و خشونت‌آفرینی‌های اخیرشان از سر استیصال و ذلت‌شان می‌باشد، گفت: قدرت‌های پوشالی جهان دیگر راهی ندارند که برای مقابله با ایران به آن متوسل شوند، به‌همین خاطر دوران ذلت و افول خود را طی می‌کنند و آنانی که در رسانه‌های فارسی زبان فعالیت می‌کنند، بدانند که کهنه پارچه‌هایی هستند که غربی‌ها همان بلایی را که سر قذافی، اوکراین و دیگر قدرت‌ها آوردند، سر شما هم خواهند آورد.

وی افزود: به این افراد که با لباس‌های مستهجن مقابل تلویزیون ظاهر می‌شوند و علیه ملت ایران می‌تازند، توصیه می‌کنم که فرار را بر قرار ترجیح دهند، چرا که غربی‌ها برای آنان ارزشی قائل نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری مسئله حجاب و بی‌حجاب نیست، بلکه مشکل آنان با ایران مستقل و قدرتمند است، یادآور شد: جمهوری اسلامی تبدیل به شاهراه اقتصادی برای ملت‌ها شده و قدرت‌های اقتصادی خواهان رابطه با کشورمان هستند، اما اینقدر دولت‌های لیبرال‌ چاله ایجاد کردند که زمان می‌برد تا رشد اقتصادی به ثبات برسد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه ایرانی که روزی چیزی نداشت، اما امروز مسلح به جنگ‌ افزارهای نظامی است و آل سعود در برابر آن به استیصال رسیده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تا حدی عزیز و قدرتمند است که اوج قدرتش مشاهده می‌شود و امروز پهپادهای ما ۲ هزار کیلومتر آن طرف‌تر و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قادرند تل‌آویو را با خاک یکسان کنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه ایران قدرتمند و توانمند قادر است تمام معادلات نظامی، سیاسی و اقتصادی دنیا را دچار تحول کند، گفت: جمهوری اسلامی به اذعان دشمن در حال پیشرفت است و دولتی در این کشور روی ‌کار آمده که به قدرت‌های پوشالی دنیا اعتنا نمی‌کند و توجه به توان داخلی و توانمندی جوانان‌ دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به قدرت ملت ایران در عرصه بین‌المللی، اظهار داشت: دشمن در چند سال اخیر قرار بود جنگ جهانی سوم و چهارم را در منطقه راه بیندازد، اما به گفته بسیاری از تحلیلگران غربی، جمهوری اسلامی ایران نقشه دشمن را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی افزود: جمهوری اسلامی توانسته قدرت صادرات خود را به تمام جهان نشان دهد و اگر همینطور پیش برود در آینده نه‌چندان دور بزرگترین صادرکننده انرژی دنیا خواهیم شد و حتی در شرایط فعلی کشورهایی که قبلاً از روسیه انرژی می‌گرفتند، هم‌ اکنون واسطه می‌فرستند تا انرژی خود را از طریق ایران تأمین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت رفع مشکلات آزادراه رودبار تصریح کرد: آزادراه رودبار معضلی شده و باید تکمیل شود، هر هفته برای تعطیلات، مردم آزار می‌بیند چرا که باید ترافیک سنگین را تحمل کنند، بنابراین لازم است مسئولان تلاش کنند تا امسال طبق وعده این پروژه تکمیل شود.

وی به ظرفیت‌های بالای گیلان در حوزه تولید مرغ اشاره کرد و گفت: اگرچه دلالان فرصت طلب را مقصر می‌دانم، اما دستگاه‌های نظارت را هم بی‌تقصیر نمی‌دانیم و مقصرین چنین اوامری که منجر به چنین موضوعات روانی در بین آحاد جامعه می‌شود، باید مجازات شوند و نظارت بر خوراک مردم به شدت تشدید شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی افزود: علاوه بر نظارت بر مرغ‌فروشی‌ها باید نانوایی‌ها، مراکز تولید آرد و انبارهای آرد در شهرها و روستاها هم به طور دائم سرکشی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha