جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدرزاده گفت: امروز دنیا در بستر فضای مجازی تعریف می شود و باید نقش پر رنگ تبلیغ در فضای مجازی را فراموش نکنیم؛ جذب جوانان از مهم ترین رسالت های مبلغین است و در روایت های متعددی از نزدیکی و همراهی با جوانان یاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم حیدر زاده، در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بشاگرد با اشاره به معنای رمضان، گفت: رمضان در لغت از «رمضاء» به معنای شدت حرارت گرفته شده و به  سوزانیدن می ‏باشد، زیرا خداوند در این ماه گناهان انسان را مورد بخشش قرار می‌دهد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: پیامبر گرامی(ص) درابطه با ماه مبارک رمضان می‏ فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه‏ ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‏هایش بر همه شب‏ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته ‏اید، نفس‏های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است.... بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می کند».

وی افزود: ماه رمضان فرصتی برای تقویت اراده هاست و به انسان ثابت می کند می تواند دست از لذت های دنیوی بردارد و به سمت تعالی حرکت کند؛ شما طلاب باید از ظرفیت‌های عظیم ماه مبارک رمضان در جهت نشر معارف دینی در فضای حقیقی و فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرید.

حجت‌الاسلام حیدرزاده افزود: امروز دنیا در بستر فضای مجازی تعریف می شود و باید نقش پر رنگ تبلیغ در فضای مجازی را فراموش نکنیم؛ جذب جوانان از جمله مهم ترین رسالت های مبلغین از گذشته تا کنون بوده است و در روایت های متعددی از نزدیکی و همراهی با جوانان یاد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha