پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تقرير مصور عن الراحل السيد عبد الله فاطمي نيا (ره)

حوزه/ مجمع خطبای خراسان ارتحال استاد سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، مجمع خطبای خراسان به مناسبت ارتحال خطیب توانا استاد سید عبدالله فاطمی نیا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمةلایسدها شیئ

درگذشت استاد فاطمی نیا عالم، واعظ و خطیب ارزشمند، خادم آستان اهل بیت علیهم السلام به حق ثلمه ای است بر پیکره جامعه تبلیغی جهان تشیع.

رحلت او که ناب ترین معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام را از اصیل‌ترین منابع دینی کشف و با بیانی شیرین و شیوا به جان مخاطب تشنه منتقل می‌کرد و با معنویت مکتسبه از تهجد ها و توسل ها اثرگذاری کلامش را تضمین می‌کرد، ضایعه ای اسفناک برای رهجویان معنویت و معرفت بوده و پر کردن خلاء وجودی این مرد بزرگ امری به غایت سخت و صعب خواهد بود.

او که حامی انقلاب بود و با گفتار قویم و رفتار متین خود مخاطب را به انقلاب و نظام علاقه مند می‌کرد سرمایه ای برای ولایت نیز بود و فقدان او خسارتی برای انقلاب.

سالها باید مجموعه های علمی، تبلیغی کشور زحمت بکشند و سرمایه گذاری های مادی و معنوی کنند تا مانند آیت الله فاطمی نیا در بستر حوزه های علمیه به ثمر بنشیند.

مجمع خطبای خراسان بزرگ ارتحال این عالم عامل را به وجود ذی جود امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، خانواده، شاگردان و قاطبه علاقه مندان به ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر و اجر برای داغداران این مصیبت و علو درجات و مجاورت با ارواح ائمه و شهدا را برای آن فقید سعید مسئلت دارد.

مجمع خطباء خراسان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha