جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقرير مصور عن الراحل السيد عبد الله فاطمي نيا (ره)

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: استاد فاطمی نیا کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‌بخش باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، رضا ثقتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با تسلیت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی نیا، آورده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال عالم ربانی و شخصیت روحانی، مبارز راه انقلاب اسلامی و از یاران متعهد و نزدیک حضرت امام ، آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا بسیار تأسف بار بود.

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار، زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‌بخش باقی خواهد ماند.

این ضایعه جبران ناپذیر را به ساحت مقدس ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و خانواده معزز ایشان و مردم شریف و ولایتمدار تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای روح ملکوتی آن عالم ربانی از درگاه باری تعالی علو درجات مسئلت دارم .

بر روح پاک آن فقید سعید درود می‌فرستم و سلامتی و عزت روز افزون مقام معظم رهبری (دامت برکاته) را از خداوند متعال خواستارم.

رضا ثقتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha