جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ارتحال استاد فاطمی نیا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ارتحال استاد فاطمی نیا را تسلیت گفت.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

ارتحال عالم ربّانی مرحوم حضرت استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا از وعاظ قدیمی و استادان برجسته دین و اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. آن شخصیت علمی از علمای برجسته عرفان نظری، مورخ اسلامی و کتاب‌شناس بود که با تلاشهای مجاهدانه سال‌های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت و شاگردان بسیاری تربیت کرد.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرات آیات؛ علامه طباطبایی، آیت‌الله بهجت، آیت الله بهاءالدینی و آیت‌الله محمدتقی آملی بود که فقدان شان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

اینجانب درگذشت استاد فاطمی نیا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، اهالی محترم شهر تبریز و خطه آذربایجان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم./

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha