پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آزمون خواهران

حوزه/۳۷۰ بانوی علاقمند به حوزه جذب مدارس علمیه خواهران لرستان خواهند شد.

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران علاقمند ورود به حوزه علمیه لرستان می توانند به دو صورت حضوری و مجازی ثبت نام کنند، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به مدارس و یا آدرس اینترنتی paziresh.whc.ir برای ورود به حوزه علمیه خواهران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات تبلیغی و رسانه ای برای پذیرش حداکثری خواهران علاقمند به حوزه علمیه لرستان در حال انجام است، خاطر نشان کرد: امسال ۳۷۰ بانوی علاقمند به حوزه جذب مدارس علمیه لرستان خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه ۱۳ مدرسه علمیه خواهران در لرستان وجود دارد، گفت: امسال ۲۹۰ طلبه جذب مدارس سطح ۲ و ۸۰ طلبه نیز جذب مدارس سطح ۳ لرستان خواهند شد.

مهرابی ادامه داد: خواهران طلبه سطح ۳ حوزه می توانند در رشته های تخصصی کلام، فقه و اصول و تفسیر و تاریخ اسلام به تحصیل بپردازند.

وی در پایان یادآور شد: یک هزار و ۱۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان در حال تحصیل و یک هزار و ۲۹ طلبه نیز تاکنون از مدارس لرستان فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha