شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار "نیروهای مسلح" با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در جنگ تحمیلی مجموعه نیروهای مسلح همه در کنار هم بودند و یک ید واحده در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نیروهای مسلح همزمان مستقر در خوزستان، همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به مناسبت ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

این دیدار با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور به سخنرانی پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک دهه فجر، مبعث پیامبراکرم(ص) و اعیاد شعبانیه، گفت: سفره ماه رجب در حال جمع شدن است، انسان باید خود را برای ماه شعبان همچون رجب آماده کند تا بتواند نهایت استفاده را داشته باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به فرمان امام راحل در سال ۵۷ مبنی بر فرار افسران و کادر نیروهای مسلح، عنوان کرد: کجای عالم ارتش آن در کنار مردمش قرار می‌گیرد، در جنگ تحمیلی مجموعه نیروهای مسلح همه در کنار هم بودند و یک ید واحده در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ارتش کشورهای جنایتکار و مستکبر، خاطرنشان کرد: ارتش اسرائیل پلید و آمریکای روسیاه چهار ماه است در برابر زنان و کودکان غزه می‌جنگد، آیا وجدان‌های آنها بیدار است؟

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه عزت ایران اسلامی را انقلاب اسلامی به ارمغان آورد، گفت: اینکه رهبرمعظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم، تردید نکنید در نزدیکی قله قرار داریم و نتیجه آن را خواهیم دید.

وی با اشاره راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو، بیان کرد: مردم ‌همچنان در صحنه‌های مختلف به ویژه این دو مناسبت حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم اگر گله‌ای داشته باشند حساب برخی از مسئولان را با انقلاب جدا می‌کنند و همچنان در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha