شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام امانی

حوزه/ حجت الاسلام امانی با تأکید بر نقش مهم مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

حجت الاسلام سعید امانی مدیر مدرسه علمیه میرزا علی اکبر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، ضمن بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) «حُسنُ الخُلقِ مِن أفضَلِ القِسَمِ و أحْسَنِ الشِّیَمِ»، اظهار داشت: با توجه به این حدیث، نیک خویی و خوش رفتاری از بهترین نصیب‌ها و نیکوترین خصلت‌ها است که این صفات نیکو می‌تواند بسیاری از مشکلات روزمره زندگی فردی و اجتماعی را از بین ببرد.

حجت الاسلام امانی، با تبریک فرا رسیدن۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: انقلاب اسلامی امانتی بزرگ است که در عرصه پیشرفت و حفظ این انقلاب، همه آحاد جامعه باید با جدیت تلاش کنند.

وی با تأکید بر نقش مهم مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha