دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: اعتماد دولت سیزدهم به شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌های داخلی موجب عبور کشور از بحران‌های اقتصادی بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار شد، در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: باید به دولت سیزدهم که در مدت کوتاهی اقدامات بزرگی انجام داده است، تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه مردم باید پیشرفت‌های دولت را ببینند تا بدانند چه اتفاقی افتاده است، مطرح کرد: دولت باید در حوزه رسانه قدرت معرفی تلاش‌های صورت گرفته به مردم را داشته باشد.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان با بیان اینکه زمانی که مردم بدانند کشور از چه گردنه‌هایی عبور کرده و به چه دستاوردهایی دست یافته قطعاً پای کار نظام خواهند ماند، عنوان کرد: اعتماد این دولت به شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت داخلی موجب عبور از بحران‌های اقتصادی بسیاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی دولت قبل پاسخگوی بسیاری از نیازها نبوده و بر مشکلات افزوده بود، خاطر نشان کرد: رویکرد جدید دولت سیزدهم در سیاست خارجی موجب شده تا از بحران‌ها عبور کرده و بسیاری از مشکلات کشور حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط اضافه کرد: امیدواریم تا پایان این دولت خبرهای خوب و شیرینی به مردم برسد و مردم آرام آرام تلاش‌های دولت را در سفره‌های خود ببینند.

وی با بیان اینکه باید این نمایشگاه‌ها برگزار و فعال شود تا مردم ببینند که چه اقداماتی در دولت سیزدهم رقم خورده است، تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها باید در مراکز استان‌های مختلف برگزار شود و مردم از این پیشرفت‌ها اطلاع پیدا کرده و ظرفیت‌های مردمی نیز پای کار بیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha