شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی در اردبیل

حوزه/ سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا به صراحت اعلام می‌کند چشم دیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را ندارد، گفت: در این شرایط تکلیف همه در آگاهی و بصیرت بیشتر روشن است و نباید دچار غفلت و یا بی‌توجهی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی در اردبیل با اشاره به دشمنی‌های ۴۵ ساله آمریکا و غرب علیه ایران، اظهار داشت: دشمنان از همان فردای ۲۲ بهمن علیه انقلاب اسلامی شروع به توطئه کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا به صراحت اعلام می‌کند چشم دیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را ندارد، گفت: در این شرایط تکلیف همه در آگاهی و بصیرت بیشتر روشن است و نباید دچار غفلت و یا بی‌توجهی شویم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در ادامه به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: این کشور نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه علم و فناوری‌های جدید نیز توانسته به پیشرفت‌های محیرالعقولی دست پیدا کند.

سردار فدوی، با بیان اینکه در نزدیکی یوم‌الله ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند هستیم، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز تجلی وحدت و همگرایی ملی است و این روز نمایشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان خواهد بود.

وی به ارزش و اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و یادآور شد: کل عبادت‌های فردی و اجتماعی جامعه یک طرف، ولی عبادت خدمت به مردم و نوکری آنها شیرینی و حلاوتی خاص دارد.

بر اساس این گزارش، همزمان با سفر جانشین سپاه پاسداران در کنار افتتاح پروژه‌های آبرسانی و دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز انجام شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha