سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام صفدر محمدی - مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان غربی گفت: انتخابات یکی از عوامل حیات نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا انتخابات حضور مردم در صحنه را به عنوان سرنوشت رقم می‎زند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: برای اینکه در کشور از نظر فرهنگی به سرانجامی برسانیم باید ببینیم که دشمن کدام مسائل را نشانه گرفته است؛ زیرا نقاطی که دشمن نشانه گرفته است ضعف فرهنگی ما است و باید آن را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، در شرایط اخیر انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل است و می‎بینیم دشمن نیز نقطه گذاری کرده است و بمباران تبلیغاتی خود را شروع کرده است.

مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان غربی بیان کرد: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند باید توجه کنند که از غفلت آن‌ها خوراک تبلیغاتی دشمن حاصل نشود، همچنین باید توجه کنیم انتخابات یکی از عوامل حیات نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا انتخابات حضور مردم در صحنه را به عنوان سرنوشت رقم می‎زند.

وی افزود: انتخابات همیشه ضرورت دارد اما با توجه به جنگ رژیم صهیونیستی با حماس که در منطقه اتفاق افتاده است، انتخابات ما سرنوشت‌ساز است و دشمن توجه دارد که با توجه تحولاتی که در منطقه‌ای رخ داده است مردم ایران چگونه در صحنه حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: اولویت اول هم برای کسانی که در انتخابات شرکت دارند و هم مردمی که به صحنه می آیند این است که تلاش کنیم که در انتخابات رقابت سالم به وجود بیاید.

مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان غربی تأکید کرد: باید یک رقابت سالم و به دور از تهمت، افترا و... به وجود بیاید تا باید بتوانیم آنگونه که در مقابل انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا وظیفه داریم منویات رهبر معظم انقلاب را در رابطه با انتخابات به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha