دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از ویژه برنامه های بصیرتی حوزه‌های علمیه خواهران در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رجبی عنوان کرد: از وظایف ذاتی همه دلسوزان کشور و نهادهای دینی مقابله با توطئه دشمنان و تلاش برای عزت اسلام و مسلمانان است.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز بر خود لازم می‌داند در این عرصه خطیر جهت افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی مردم تلاش کند و برای به کارگیری همه ظرفیت‌های خود در این عرصه مهم برنامه‌ریزی داشته باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران افزود: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با وجود بیش صد هزار طلبه، دانش آموخته، استاد و کارمند در سراسر کشور ظرفیت خوبی برای زمینه‌سازی ارتقای بصیرت، آگاهی و بینش سیاسی مردم و به ویژه زنان و دختران دارد.

وی بیان کرد: «تبلیغ، ترویج، تثبیت و تعمیق فرهنگ و معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی در سطح ملی و فراملی با تأکید بر عرصه زن و خانواده» جزء مأموریت‌های حوزه‌های علمیه خواهران است؛ به همین جهت طرح کلان بصیرتی با عنوان«عطر حضور» به منظور مشارکت حوزه‌های علمیه خواهران در انتخابات ۱۴۰۲ تدوین گردیده که برنامه‌های متنوعی را پیشنهاد می‌دهد.

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه‌ها می‌توانند به نشانیhttps://www.whc.ir/system/file/cede919176aa70a0988723fc9ccca3c6.zip مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha