دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ در نشست معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران گلستان، فعالیت‌های انتخاباتی حوزه علمیه خواهران تشریح شد و بر حضور فعال مبلغان جهت ترغیب حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، صبح امروز نشست معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان گلستان با حضور خانم لیلا کابوسی در محل مدیریت این استان برگزار شد.

در این نشست، کابوسی اظهار داشت: با عنایت به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند و ضرورت نقش آفرینی مدارس علمیه خواهران در عرصه افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی مردم و تلاش در جهت افزایش نرخ مشارکت در انتخابات، صبح امروز نشست مدیران و معاونان فرهنگی استان با حضور آقای سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استانداری گلستان برگزار شده است.

وی گفت: این دومین نشست ستاد استانی انتخابات بود که نشست قبل در هفته گذشته با حضور کارکنان استان برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان، در نشست با معاونان فرهنگی که پس از نشست انتخاباتی برگزار شد، عنوان کرد: نشست و همایش تبیینی ویژه مبلغان، پیگیری اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری نشست‌های بصیرتی-تبیینی و راه اندازی مسابقات انگیزشی با محوریت سیرهای مطالعاتی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

کابوسی ادامه داد: از فعالیت‌های معاونت فرهنگی مدارس، راه‌اندازی حلقه‌های بصیرتی تربیتی ویژه طلاب است که مدارس علمیه همواره بر این امر اهتمام داشته‌اند و امید است در انتخابات اسفند نیز شاهد حضور فعال طلاب خواهر استان باشیم.

وی برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی اولی‌ها، گفت‌وگوهای چهره به چهره در اماکن عمومی مانند مساجد و راه‌اندازی کانال‌های بصیرتی ویژه شرکت در انتخابات را از دیگر برنامه‌های اجرایی مدارس علمیه خواهران استان در ایام انتخابات دانست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha