دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: جهاد تبیین سلاحی است که از طریق آن می‌توان برای مردم روشنگری کرد و حضور جهادی بانوان حوزه‌های علمیه در این راه اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، سیدعلی مهاجر، امروز در نشست با مدیران و معاونان و مسئولان حوزه علمیه خواهران استان گلستان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: جهاد تبیین راه مقابله با سنگین‌ترین جنگ نرم علیه کشور است که جنگ نرم از جنگ نظامی سخت‌تر است.

وی با اشاره به اتفاقات فلسطین و عملیات طوفان الاقصی و بیان فرمایشاتی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این باره گفت: اسرائیلی‌ها سیلی محکمی خورده‌اند و به دنبال مظلوم نمایی هستند تا بتوانند جای شهید را با جلّاد عوض کنند و برای اینکه بتوان با آنها مقابله کرد باید این حوادث را تبیین کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان این‌که جهاد تبیین با رویکرد باحجاب و بدحجاب و اصلاح‌طلب و اصولگرا نباید باشد بلکه دست برتر در حزب اللهی بودن و فضای دینی است، گفت: اسلام خواهی در جهان رو به افزایش است و کشور ما همواره الگوی بسیاری از کشورها بوده است و مردم ما بیش از چهار دهه برای مردم فلسطین راهپیمایی کرده‌اند؛ فلسطینی‌ها هم که روزی پابرهنه و سنگ به دست بودند، با الگوگرفتن از کشور ما موشک بر سر صهیونسیت‌ها پرتاب می‌کنند.

آقای مهاجر افزود: دشمن و اسرائیلی‌ها همیشه مدعی برتری اطلاعاتی و نظامی بوده‌اند اما امروز کشوری مثل یمن در مقابل آمریکا و انگلیس ایستاده است در حالی که انگلیس‌های در زمینه دریایی پیشرو بوده است و این برای آنها تلخ است و باید این موفقیت ها را برای مردم تبیین کرد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه های علمیه برشمردن دستاوردهای انقلاب است، به نقش آفرینی بانوان در انتخابات و در میان خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دعوت همگان به مشارکت حداکثری تکلیف اصلی ما هست که باید در مدت باقی مانده به تکلیف خود عمل کنیم.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری گلستان ضمن بیان مشکلات استان در بخش‌های مختلف، پیرامون انتخاب فرد اصلح توضیح داد: اگر در سطح جامعه در بخش‌های مختلف و از جمله اقتصاد مشکل داریم، به دلیل انتخاب‌های نادرست است و عدالت محوری، بسترسازی و تببین مساله انتخابات به شیوه‌ای اقناع کننده وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است.

مهاجر به آسیب‌های فضای مجازی برای جوانان و درست عمل نکردن برخی مسئولین در این رابطه اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین سلاحی است که از طریق آن می‌توان برای مردم روشنگری کرد و حضور جهادی بانوان حوزه‌های علمیه در این راه اثر گذار است؛ امروزه حوزه‌های علمیه بروز هستند و باید با فعالیت در عرصه فضای مجازی و تولید محتوا بیشتر فعالیت شود.

وی در ادامه با بیان این‌که فضای مشارکت مردم با جهاد تبیین گره دارد و حوزوی‌ها جهادگران این عرصه هستند، به موضوع وحدت اشاره کرد و آن را یک تاکتیک و راهبرد دانست.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری گلستان ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب، به سیره شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: سیره حاج قاسم که تبدیل به یک مکتب شد به دلیل عمل به آموزه های دینی بود.

بانوان طلبه در جهاد تبیین اثرگذار هستند

بانوان طلبه در جهاد تبیین اثرگذار هستند

بانوان طلبه در جهاد تبیین اثرگذار هستند

بانوان طلبه در جهاد تبیین اثرگذار هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha