سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرگان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و غیرت دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی با تبریک دهه مبارک فجر، ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرگان با استناد به کلام مقام معظم رهبری اظهار داشت: «دهه فجر، دهه تجدید میثاق ملت ایران با انقلاب و مظهر عظمت و فداکاری این ملت است».

وی گفت: مؤثرترین بُعد انقلاب اسلامی ایران را باید در رهبری امام خمینی(ره) جستجو کرد که با اعتماد و اتکاء به آموزه‌های اسلام و حضور همه‌جانبه مردم مسیر انقلاب را دنبال کرده و توانست با تکیه بر همین آموزه‌ها، انقلاب فرهنگی و معنوی عمیقی در مردم ایجاد نماید که بصورت فراگیر و خودجوش در صحنه‌های انقلاب حضور پیدا کنند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرگان با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری امام خمینی(ره) در موقعیت‌های حساس و دشوار انقلاب افزود: موعظه‌ها و رهنمودهای حضرت امام(ره) خط انقلاب را به روشنی ترسیم نمود و مردم ایران نیز با راهبری امامین انقلاب مراحل دشوار انقلاب را شکل دادند.

خانم میرکریمی دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و غیرت دینی نامید و ابراز کرد:امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های سفاک و زیاده‌خواه خواهیم بود.

وی حضور مردم در انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و اضافه کرد: مردم با شرکت گسترده در انتخابات برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود و نظام جمهوری اسلامی می‌افزایند.

خانم میرکریمی تأکید کرد: مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرگان همگام با ملت ولایتمدار ایران‌اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو وحدت، همدلی و صلابت انقلابی خود را باردیگر به نمایش خواهد گذاشت و همگان را بر شرکت در این حرکت‌های حماسی دعوت می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha