شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام یوسفی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امامین انقلاب به حق شاگرد مکتب اهل بیت علیهم الاسلام هستند و رهبر معظم انقلاب، با عمل به ادبیات اسلام و اهل بیت علیهم السلام توانسته اند توطئه‌های مختلف دشمنان قسم خورده اسلام را خنثی و پیشرفت امروزی را رقم بزنند و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیه الله الاعظم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی مرادیوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین امروز در مراسم فجر انقلاب اسلامی که در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز بعد از ۴۵ سال با همه تحریم ها و تهدیدات استکبار جهانی با اقتدار در برابر همه زورگویان و بدخواهان ایستاده است.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: امروز باید به لحاظ اینکه در دوران طلایی اسلام عزیز و در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم قدر داشته‌هایمان را بدانیم و بیش از پیش قدردان و پشتیبان ولایت باشیم.

وی ادامه داد: آن روزی که امام راحل از صدور انقلاب و ادبیات مقاومت صحبت کردند، عده‌ای کج فهم و بی‌بصیرت آن را به حاشیه بردند، اما امروز با هدایت‌های حکیمانه امامین انقلاب ادبیات مقاومت و انقلاب به سراسر جهان صادر شد و این تأثیر هدایت‌های نماینده انقلاب به ویژه مقام معظم رهبری است که از زبان دشمن شنیدنی است، همان‌هایی که بارها به حکمت، دانش و خرد ایشان اذعان کردند.

وی اظهار کرد: امامین انقلاب به حق، شاگرد مکتب اهل بیت(ع) هستند و رهبر معظم انقلاب، با عمل به ادبیات اسلام و اهل بیت علیهم السلام توانسته اند توطئه‌های مختلف دشمنان قسم خورده اسلام را خنثی و پیشرفت امروزی را رقم بزنند و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیه الله الاعظم برسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نعمت خداوند متعال برای ما نعمت ولایت است، لذا بهترین عنوان برای همه ما سرباز ولایت بودن است.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: تمام سناریوها و دشمنی های دشمنان برای شکست نظام جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست است، چون اراده الهی بر این است که انقلاب اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) وصل شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha